۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۰۹۴
حاجی دلیگانی در گفت وگو با رسا:

مدیران فعال جایگزین افراد ناکارآمد شوند | عملکرد مدیران نالایق مردم را بدبین می کند

نماینده مجلس با بیان این که مدیران ناکارآمد باید از گردونه نظام حذف شده و مدیران کارآمد و فعال جایگزین‌ آنها شوند، از تکیه افراد نالایق بر کرسی های مدیریتی انتقاد کرد.
حسینعلی حاجی دلیگانی

حسینعلی حاجی‌دیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که از دشمن جز دشمنی نمی‌توان انتظار داشت، عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران اخیراً با بهره‌گیری از رسانه‌های خود به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ایران هستند.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی می‌دانند که نظام در موارد بسیاری مانند مسائل امنیتی، آزادی بیان و استقلال موفق بوده است، از این رو یکی از مهم‌ترین طرح‌های دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد نشان دادن آن است.

حاجی‌دلیگانی با بیان این که مدیران کم‌کار باید از گردونه نظام حذف شده و مدیران کارآمد و فعال جایگزین‌ آنها شوند، ابراز داشت: دشمنان خارجی و ضدانقلاب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، نقاط ضعف مدیران و مسؤولان سه قوا را نشانه گرفته و از کاستی‌های نظام معرفی می‌کنند.

وی استقلال را از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب ارزیابی و تصریح کرد: سرزمینی که در گذشته حتی شاه آن اختیاری در تصمیم‌گیری‌های خرد کشور نداشت و تحت تأثیر سفارتخانه‌های کشور‌‌های بزرگ قرار می‌گرفت، امروزه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کاملاً مستقل عمل می‌کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت بزرگ ایران برای استقلال کشور هزینه‌های بالایی پرداخته‌اند، عنوان کرد: استقلال امروز کشور و عدم وابستگی به ابرقدرت‌های جهان، مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های مردان و زنانی است که در برابر سلطه جهانی سرتعظیم فرو نیاورده‌اند.

وی با ابراز گلایه از برخی مدیرانی که بدون داشتن تخصص‌های لازم، بر جایگاه‌های مدیریتی تکیه می‌زنند، گفت:  گماردن مدیران در کار‌هایی که توانایی انجام آن را نداشته باشند، یکی از کار‌هایی است که مورد سوء استفاده دشمنان قرار می گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چنین عملکردی می‌تواند اقشار مختلف جامعه را نسبت به انقلاب و جمهوری اسلامی بدبین کرده و در نهایت منجر به دلسرد شدن آحاد جامعه نسبت به کارایی نظام شود./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات